Morgen is het zover! - Reisverslag uit Rouveen, Nederland van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Rouveen, Nederland van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: sharonpoolman

Blijf op de hoogte en volg Sharon

13 September 2010 | Nederland, Rouveen

Hoi allemaal!

Morgen is het zover, om 8.45 vertrek ik naar Suriname. Vannochtend hebben Arianne en ik ons inreis visum opgehaald, wat natuurlijk echt op z'n Surinaams ging.... Kunnen we vast wennen.
Nu nog even mijn spullen inpakken wat laatste dingetjes regelen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Ik ben beniewd wat de komende 3 maanden mij gaan brengen!

Het volgende berichtje zal ik als het goed is vanuit Paramaribo posten.

Groetjes,
Sharon

  • 13 September 2010 - 13:12

    Jasmijn:

    leuk, ik krijg een berichtje als jij nieuwe belevenissen op de site hebt gezet!
    Heeeeeel veel plezier, en goede reis! we volgen je!

  • 13 September 2010 - 13:20

    Gertine:

    Super goed!
    Geniet ervan!

  • 13 September 2010 - 16:36

    Jasper:

    Hoi Sharon!

    Berichtje vanuit Groningen.
    Huize Dijkema (broer + ik) zal je reisverhalen met vreugde lezen. :D

    We zijn super benieuwd!

    Veel succes met de heenreis!

    Harry en Jasper

  • 13 September 2010 - 18:03

    Berdien:

    Hee Sharon,
    heel veel plezier en succes! ik zal regelmatig even een kijkje nemen op je site.
    xx

  • 13 September 2010 - 18:23

    Malu:

    Hoi meisje... heel veel plezier en ik zal je missen!! geniet ervan. ik denk aan je! dikke knuffel

  • 14 September 2010 - 18:13

    Gerike:

    Hee Sharon!
    Ik durfde je niet zo goed te smsen vandaag, omdat ik niet wist hoe laat je precies weg ging!
    Maar als het goed is ben je er nu wel ongeveer denk ik.
    Goede reis gehad?
    Heel veel plezier en ik zal je volgen!!
    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rouveen

Buitenlandstage HBO-V

Recente Reisverslagen:

09 December 2010

Van zie ginds komt de stoomboot naar de kerstboom

17 November 2010

Adres

11 November 2010

Foto's

28 Oktober 2010

Update

06 Oktober 2010

Bloed, zweet en tranen… of alleen zweet?!
Sharon

Actief sinds 25 Aug. 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 20771

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 07 Juli 2015

Music & Worship DTS Toowoomba

14 September 2010 - 21 December 2010

Buitenlandstage HBO-V

Landen bezocht: