Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: sharonpoolman

Blijf op de hoogte en volg Sharon

11 November 2010 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Hierbij de link naar mijn picasa webalbum. Hierop staan mijn foto's omdat op deze site maar 10 foto's geplaatst kunnen worden.

Liefs,
Sharon

• 11 November 2010 - 20:23

Gertine:

Sharon!
    Wat een leuke foto's!
    Het ziet er allemaal prachtig uit, mooie omgeving en natuur!
    Geniet nog van het mooie weer daar, hier stormt het, de straten staan blank... :(
    Gelukkig is het binnen lekker warm! :)
    Liefs, Gertine

• 12 November 2010 - 14:55

Liseth:

hey!
    ja, heb ik al die tijd niet gereageerd... schaam me diep. Ik heb je foto's ff bekeken; gaaf man! Sommige dingen zijn wel herkenbaar, net als in Ghana, maar tis natuurlijk wel heel anders;) Ik ben al weer terug in nederland! t gaat zo snel! Jij mag nog ruim een maand he? succes en geniet ervan!

• 12 November 2010 - 19:02

Rinus Israel:

mooi reisverslag succes verder gr. rinus

• 17 November 2010 - 10:06

Trijntje:

hey nichie, wat een mooie en bijzondere tijd maak je mee joh. Geniet nog ff to the max, 't is over voordat je het weet! God bless