Adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu

Adres

Door: sharonpoolman

Blijf op de hoogte en volg Sharon

17 November 2010 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Helaas lijkt de post die sommigen mij gestuurd hebben, niet aan te komen. Vandaag heb ik nog eens navraag gedaan naar het adres. Het lijkt bijna hetzelfde maar ik zeg het toch maar, voor degenen die nog een kaart/brief willen sturen, ik kan niet beloven dat ie aankomt, maar als je het doet dan moet je er het volgende opzetten:

Sharon Poolman
p/a Esther Stichting
Emile Boutersestraat 1-23
Zorg en Hoop
Paramaribo
Suriname

Verder gaat het hier allemaal goed, ik ben druk met stage. Aankomend weekend hebben we alpha weekend, dus dat beloofd ook wat.

Brasa,
Sharon

  • 18 November 2010 - 11:49

    Ankie :

    Ha Sharon,
    Leuk om je verhalen te lezen! 't Ga je goed daar!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Buitenlandstage HBO-V

Recente Reisverslagen:

09 December 2010

Van zie ginds komt de stoomboot naar de kerstboom

17 November 2010

Adres

11 November 2010

Foto's

28 Oktober 2010

Update

06 Oktober 2010

Bloed, zweet en tranen… of alleen zweet?!
Sharon

Actief sinds 25 Aug. 2010
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 20768

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 07 Juli 2015

Music & Worship DTS Toowoomba

14 September 2010 - 21 December 2010

Buitenlandstage HBO-V

Landen bezocht: