Van start - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu Van start - Reisverslag uit Toowoomba, Australië van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu

Van start

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

31 Januari 2015 | Australië, Toowoomba

Allereerst heel erg bedankt voor jullie gebed en al jullie reacties!! Dat bemoedigt me echt! :-)

Het orientatieweekend is afgelopen en de DTS is van start. We gaan tijdens de lesfase 10 thema’s langs waar we dan een week lang bij stil staan. Deze eerste week ging over het karakter en de aard van God, luisteren naar Zijn stem en voorbede. Deze week kregen we les van Jason, hij is verbonden aan YWAM Brisbane. De lessen waren interactief wat het erg leuk maakte. Tijdens de lessen kregen we verschillende opdrachten zoals bijvoorbeeld: Kies een naam van God en schrijf er een liedje over. Dit was erg leuk om te doen, ik heb met mijn groepje een liedje geschreven over God als onze Herder. We hadden hiervoor 20 minuten de tijd en er kwamen al verschillende toffe dingen uit. Ik ben benieuwd wat er over een halfjaar allemaal gemaakt is! :-)
Ik heb geleerd hoe belangrijk het is om een toegewijde relatie te hebben met God. En hoe belangrijk het daarom is dat je weet wie God is, zijn karakter kent. Net als in een vriendschap. Erg mooi vond ik om te lezen dat God, Adam en Eva opzocht in het paradijs. Adam en Eva verstopten zich maar God kwam naar hen toe ondanks dat Hij wist waar zij waren. God maakte ons naar Zijn beeld en wil een relatie met ons. Hij wil dat wij ons pure zelf zijn.

Verder hebben we allemaal een werktaak gekregen die we de komende maanden zullen doen. Mijn taak is ‘Speaker Hospitality’. Dit houdt in dat ik zorg dat het gastenverblijf klaar en verwelkomend is en dat ik zorg voor koffie/thee en eten en dergelijke. Ik word nog ingewerkt op de ‘coffeestation’ om zelf allerlei soorten koffie te kunnen klaar maken, erg leuk!

Ook zijn we praktisch bezig geweest door te helpen op het Easterfest kantoor. Easterfest is het festival waar we aan meewerken tijdens pasen. We hebben geholpen door postpakketten klaar te maken, vlaggetjes te naaien en een pakketje te maken voor de schooltour die ze komende week gaan doen.
Vandaag hebben we ‘testimony day’ gehad. Dit houdt in dat iedereen vertelt heeft hoe hij/zij de persoon is geworden die ze nu zijn en hoe God daarin aanwezig was. Ik was erg nerveus maar het was erg gaaf om dit te doen.
Komende week gaan we het hebben over een Bijbels wereldbeeld.

Als je vragen hebt stel ze gerust! En als je wil schrijven kun je me mailen voor mijn adres hier.

Liefs Sharon

  • 31 Januari 2015 - 12:35

    Yvonne Mijnheer:

    Hay Sharon! Wat knap van je. Je geniet dus goed daar.. heel erg veel succes met alles wat je daar gaat doen. Ervaring voor je leven!

  • 31 Januari 2015 - 14:37

    Rebecca:

    Hoi Sharon,

    Tjonge wat een belevenissen allemaal zeg en dat terwijl je er nu pas ruim een week bent! Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    En wat gaaf dat jullie een eigen lied hebben geschreven!
    Hier zijn we ons aan het klaar maken voor volgende week met Herman Boon. We hebben er zin in!
    Het zal wel lekker warm zijn daar. Hier lag vandaag weer wat sneeuw al was het niet zoveel als vorige week.
    Veel plezier komende week!
    Liefs uit Rouveen

  • 31 Januari 2015 - 19:19

    Dini Hageniets:

    Leuk om je verslag en belevenissen te lezen, mooi wat je meemaakt, leert en doet. Veel zegen!

  • 01 Februari 2015 - 17:26

    Jenny :

    Hee lieve Sharon!
    Zo mooi om te lezen dat je er bent en dat het je nu al leuk lijkt. Ik weet zeker dat je het daar erg naar je zin zal hebben! Vind het knap van je dat je de stap hebt genomen hoor.
    Ik zal zeker voor je bidden, stel je hart open voor Hem en Hij zal door je werken!
    Veel liefs en ik houd je af en toe in de gaten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 25 Aug. 2010
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 20761

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 07 Juli 2015

Music & Worship DTS Toowoomba

14 September 2010 - 21 December 2010

Buitenlandstage HBO-V

Landen bezocht: