Een nieuw seizoen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu Een nieuw seizoen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sharon Poolman - WaarBenJij.nu

Een nieuw seizoen

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

30 November 2014 | Nederland, Zwolle

Lieve vrienden, familie en kennissen,

20 januari hoop ik naar Australië te vertrekken om daar een Music & Worship DTS (discipel training school) te gaan doen in Toowoomba. Misschien wist je het al of misschien komt het als een verrassing. Ik zal eerst in het kort vertellen hoe ik hier zo bij ben gekomen.

Voordat ik Verpleegkunde ging studeren aan de GH (nu Viaa) had ik al het verlangen om een Bijbelschool te doen. Ik wilde graag mijn talenten verder ontwikkelen en ontdekken hoe ik die voor Gods koninkrijk kon inzetten. Toch koos ik ervoor om eerst HBO-V te gaan doen. Gedurende de opleiding bleef het verlangen om God beter te leren kennen en te ontdekken wat Zijn plan voor mij is, maar ik kon allerlei redenen bedenken waarom ik niet kon gaan. God heeft me kansen gegeven om iets te mogen zien van de wereld waardoor steeds weer dat verlangen werd aangewakkerd om een Bijbelschool te doen en meer te leren over Hem en Zijn plan voor mij.

In maart was ik in Zuid-Korea voor de verloving van mijn broer, daar maakte God me duidelijk dat ik een DTS mocht gaan doen. Ook een vriendin die toen een DTS deed moedigde mij aan om een keuze te maken. Ik kies er nu voor om een DTS te doen omdat ik God op de eerste plaats wil zetten en me niet langer wil laten weerhouden door angst.

Een DTS bestaat uit twee fasen. De eerste fase, lesfase, duurt 3 maanden en vindt plaats in Toowoomba, Australië. De lesfase bestaat onder andere uit lessen over: het karakter van God, identiteit in Christus en Gods stem verstaan. Daarnaast heeft deze DTS een focus: Music & Worship. Dit houdt in dat we meer verdieping krijgen in aanbidding leiden en muziek in missies.
De tweede fase is een veldreis, waarin we wat we hebben geleerd in de praktijk gaan brengen. Dit zal deels in Australië plaatsvinden door mee te helpen bij het Easterfest (soort opwekking) en ook zal ik met een team naar een land in Azië gaan. Welk land hoor ik als ik daar ben.

In het afgelopen jaar heb ik hard gewerkt om het geld bij elkaar te krijgen. Ik wilde het graag zelf doen maar ik besefte dat ik dit niet kan en dat dit ook niet hoeft. Alles bij elkaar kost het 6000 euro en heb ik nu nog 2000 euro nodig. Ik vind het spannend om jullie deelgenoot te maken door gebed en financiële ondersteuning te vragen. De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met wat de Bijbel zegt over sponsoring. Het werd me duidelijk dat ik afhankelijk ben van God, maar dat ik heel hard heb geprobeerd om onafhankelijk te zijn. God voorziet en zorgt voor mij. Ik vind het nog moeilijk om hierin volledig op God te vertrouwen hoewel Hij door de hele Bijbel heen laat zien dat Hij te vertrouwen is. Hierin wil ik nu een stap zetten door te vragen of je voor mij wilt bidden dat ik mag groeien in vertrouwen op God, dat het financieel rondkomt en ik deze tekst met mijn hart kan beamen:

‘Zal hij, die zijn eigen Zoon niet heeft gespaard, maar hem omwille van ons allen heeft prijsgegeven, ons met hem niet alles schenken?’ (Romeinen 8:32)

Wil je mij sponsoren gedurende mijn verblijf in Australië dan kun je (maandelijks of eenmalig) een bijdrage overmaken op NL53 RABO 0356530361 t.n.v. G.S. Poolman.

Vind je het leuk om meer te weten over mijn reis en over wat een DTS is of wil je mij sponsoren maar heb je daar nog een vraag over, je mag me altijd mailen.

Gods zegen!

Groetjes,
Sharon
Meer informatie? www.ywamtoowoomba.com of mail mij sharonpoolman@hotmail.com
Wil je op de hoogte blijven? http://sharonpoolman.waarbenjij.nu

  • 22 Januari 2015 - 09:33

    Harry:

    Mooi verhaal Sharon, wat een geweldige motivatie om dit te gaan doen. Ik wens je veel plezier, kracht en zegen!
    Hartelijke groet,
    Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 25 Aug. 2010
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 20761

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 07 Juli 2015

Music & Worship DTS Toowoomba

14 September 2010 - 21 December 2010

Buitenlandstage HBO-V

Landen bezocht: